Virtueel kantoor / Virtueel vestigingsadres
Naast kantoorruimtes biedt Business Center Tijvoort ook virtuele kantoren aan. Dit wordt ook wel een virtueel vestigingsadres genoemd. Een virtueel kantoor biedt bedrijven de mogelijkheid om ingeschreven te zijn op een zakelijke locatie, zonder daar daadwerkelijk een kantoorruimte of bedrijfspand te huren.
Een virtueel kantoor huren bij Business Center Tijvoort
Het is mogelijk om bij Business Center Tijvoort een virtueel kantoor te huren. De voorwaarde hiervan is dat uw bedrijf niet ook op een ander adres staat ingeschreven. Wanneer u een virtueel kantoor huurt bij Business Center Tijvoort, bieden wij u de volgende mogelijkheden:
Vestigingsadres
Wanneer u een virtueel kantoor bij Business Center Tijvoort huurt, stellen wij een basis huurovereenkomst op. Hierdoor kunt u ons adres gebruiken als vestigingsadres voor uw bedrijf in het KvK register.
Postservice
Uw post wordt op Business Center Tijvoort ontvangen, gesorteerd en opgeslagen totdat u de post komt ophalen. Bent u niet in de gelegenheid om regelmatig uw post op te halen? In overleg kunnen we de post naar u doorsturen.
Flexwerkplek / Vergaderruimte
Bij een virtueel kantoor hoort geen fysieke kantoorruimte. Wel is er bij Business Center Tijvoort de mogelijkheid om een werkplek of vergaderruimte te reserveren. Zo kunt u indien nodig klanten / partners ontvangen of samen komen met collega’s. We berekenen aanvullende kosten gebaseerd op het gebruik van de werkplek en/of vergaderruimte. Deze kosten kunnen wij per uur, per dagdeel of per dag berekenen.
De voordelen van een virtueel kantoor
Het huren van een virtueel kantoor heeft verschillende praktische en financiële voordelen:
- U woont in het buitenland en wenst uw bedrijf in Nederland te vestigen
- U kunt uw privéadres scheiden van uw zakelijke activiteiten, ook op Google.
- Geen langdurige contracten
- Kostenbesparing, bedrijven kunnen met een flex kantoor tot wel 60% besparen.
- Alternatief voor thuiswerken
- Klanten ontvangen in een professionele omgeving
- Betere balans tussen privé en werk mogelijk
- Flexibel huren indien er behoefte is aan tijdelijke uitbreiding
- Vermindering CO2 uitstoot (maatschappelijk verantwoord ondernemen)
Welke informatie hebben wij nodig als u een virtueel kantoor wilt huren?
Wanneer u uw bedrijf op ons business center wilt inschrijven, hebben wij de volgende gegevens nodig:
- Uittreksel van de Kamer van Koophandel welke niet ouder is dan 2 maanden.
- Domeinnaam van de website van uw bedrijf
- E-mailadres van uw bedrijf
- BTW-nummer van uw bedrijf
- Telefoonnummer van uw bedrijf
- Kopie legitimatie van de bestuurder / directeur van het bedrijf
- Indien het om een V.O.F. gaat, de namen en adresgegevens van de vennoten.
- Adresgegevens van de bestuurder / directeur.
- Mobiel nummer van de bestuurder / directeur / vennoten
- Privé e-mailadres van de bestuurder / directeur / vennoten
