Een kantoorruimte huren in Goirle

Voor eenmanszaken óf complete teams. De kantoorruimtes van Business Center Tijvoort variëren tussen de 23m² en 100m² en worden gestoffeerd verhuurd. Indien gewenst kunnen de kantoorruimtes ook gemeubliseerd verhuurd worden.

Meer informatie

Centraal gelegen kantoorruimtes

Op zoek naar een kantoorruimte in Goirle, nabij Tilburg, Breda of Turnhout? Door de centrale ligging en goede bereikbaarheid is Business Center Tijvoort een ideale optie.

Ga voor perfecte bereikbaarheid, de faciliteiten van de stad en de voordelen van het buitengebied: zoals gratis parkeren. De kantoorruimtes van Business Center Tijvoort liggen op 10 minuten rijden van Tilburg, 20 minuten rijden van Breda en 30 minuten rijden vanaf Turnhout.

Flexibele kantoorruimtes

Business Center Tijvoort biedt ondernemer de mogelijkheid om een kantoor te huren voor een bepaalde of onbepaalde tijd. Hierdoor kan er flexibel omgegaan worden met de benodigde ruimte. Ideaal wanneer je groei of krimp plannen hebt.

Mocht er plots behoefte zijn aan meer of minder ruimte dan is er altijd wel een passende oplossing te vinden. Peter van Arendonk, eigenaar van Business Center Tijvoort, is altijd aanwezig als aanspreekpunt en vervult met veel plezier de rol van sparringpartner.

Veelgestelde vragen

Waar staat v.v.o. voor?

De afkorting v.v.o. staat voor verhuurbare vloeroppervlakte. Dit is de oppervlakte van de kantoorruimte inclusief het aandeel van de algemene ruimtes. Denk hierbij aan de entree, de gangen, het sanitair, de keuken en de vergaderruimte.

Zijn er kosten verbonden aan de parkeerplaatsen?

Er zijn geen kosten verbonden aan het gebruik van de parkeerplaatsen.

Is er een receptie met receptioniste aanwezig?

Nee er is geen receptie met receptioniste aanwezig. Alle huurders hebben een eigen deurbel waar klanten, leveranciers etc. zich kunnen aanmelden. De huurders dienen vervolgens zelf de voordeur te openen. Er is één gezamenlijke brievenbus waar iedereen toegang tot heeft. In het pand heeft elke huurder een afgesloten postvakje waar de post in wordt verdeeld.

Hoe is de keuken uitgevoerd?

De keuken is voorzien van een koffiezetapparaat (bonen), waterkoker, gezamenlijke koelkast, kookplaat, servies en een vaatwasser. De huurders zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het aanzetten en leegruimen van de vaatwasser. De kosten voor koffie en thee zijn inbegrepen.

Is er een schoonmaker?

De huishoudelijke hulp zorgt wekelijks voor het schoonmaken van de algemene ruimtes van de kantoorruimtes: keuken, sanitair, gangen etc. Ook worden de prullenbakken in de kantoorruimtes wekelijks geleegd.

Hoe is de beveiliging van het pand geregeld?

Alle kantoorruimtes en bedrijfspanden zijn voorzien van een eigen alarmsysteem. Zodra alle alarmen van de kantoorruimtes en bedrijfspanden zijn geactiveerd gaat automatisch het alarm op de gezamenlijke ruimtes aan. Zo zijn zowel de individuele ruimtes als de gezamenlijke ruimtes ten alle tijden goed beveiligd.

Welke bestemming geldt er op het bedrijventerrein Tijvoort-Zuid?

Kantoren en bedrijfsmatige, industriële, dienstverlenende activiteiten en perifere detailhandel. Perifere detailhandel is detailhandel die moeilijk inpasbaar is in bestaande winkelgebieden vanwege de volumineuze aard en de bevoorrading ( zoals auto’s, boten, caravans, tuincentra artikelen etc)

BC Tijvoort design